تور ترکیه

تور لحظه آخری مالزی و ترکیه

تور ترکیه

تور لحظه آخری مالزی و ترکیه

انواع تور لحظه آخری اعم از تور مالزی، تور تایلند، تور ترکیه، تور استانبول در شرکت ما برگزار می شود. وب سایت ما را دنبال کنید.

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۱
  • ۰

معروف ترین جای تاریخی کشور ترکیه و یکی از زیبا ترین اماکن دیدنی آن، مسجد آبی واقع در شهر استانبول می باشد که به Blue Mosque معروف است. مسجد آبی یکی از پر طرفدار ترین مکان دیدنی در تور ترکیه و تور استانبول می باشد. داخل این مسجد از کاشی های فیروزه ای و  آبی رنگ در زیبا سازی معماری استفاده شده و شش منار فیروزه ای زیبا در اطراف آن وجود دارد. این ساختمان برجسته و ویژه در اوایل ۱۶۰۰ میلادی ساخته شد. اگر چه مکانی برای ستایش و پرستش خدایان می باشد، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه در استانبول به شمار می رود.

تور ترکیه

بازار بزرگ ( Grand Bazzar)، از جالب ترین جاهای دیدنی استانبول و یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار های  سر پوشیده دنیا می باشد. قیمت و کیفیت کالا هایی که از سراسر دنیا به این بازار بزرگ در استانبول صادر می شود ، مورد بررسی و باز بینی قرار می گیرد و بعد به فروش می رسد. چانه زدن را یاد بگیرید. از یک چهارم قیمت پیشنهادی فروشنده شروع کنید تا به کمترین قیمت توافقی برسید و از چانه زدن نترسید. در چانه زدن افراط نکنید ولی از موضع خود نیز پایین نیایید. و اگر نتوانستید حرف خود را به کرسی بنشانید و بر سر قیمت مناسبی توافق کنید، جای دیگری را امتحان کنید. ۴۰۰۰ مغازه در این بازار وجود دارد. 

تور ترکیه

انتظار نداشته باشید در تور ترکیه و تور استانبول در این مکان براد پیت و یا اریک بانا را ببینید ( احتمال آن بسیار کم است) ولی مطمئنا اسبی زیبا و فریبنده، شبیه اسب نژاد تراوا  در شهر تراوا( Trojan Horse,Troy) را خواهید دید. که یک راه رویایی و افسانه برای ورود به شهر تراوا و مشاهده ی نبرد اسب ها می باشد. این اسب فقط شبیه اسب تراوا می باشد ولی مطمئن باشید ارزش یک بار دیدن را دارد. فقط نگاه نکنید! می توانید از آن سواری نیز بگیرید.

تور استانبول

گالیپولی (Gallipoli)  از دیدنیهای ترکیه و محل برگزاری جشن سالیانه در روز آنزاک (ANZAC) می باشد- روز مهمی که در تقویم استرالیا و نیوزلند و سراسر دنیا نیز آمده است. این مکان همان جایی است که هزاران سرباز ارتش، در جنگ جهانی اول ، طی یک عملیات نظامی، جان خود را از دست دادند. سعی کنید در این مکان احترام لازم را به جای آورید . حتی در تابستان هم، سواحل بکر و دست نخورده آن ، خلوت و دیدنی می باشد. چندان فاصله زیادی با شهر تراوا ندارید، پس به همه جای آن سر بزنید و دیدن کنید.

تور استانبول

  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • عاطفه ابوالفضلی

تور استانبول

تور ترکیه

نظرات (۱)

  • تور استانبول
  • با  سلام و سپاس لطفا به وب سایت و وبلاگ ما هم سری بزینید
    تور ترکیه
    تور استانبول
    تور آنتالیا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی