تور ترکیه

تور لحظه آخری مالزی و ترکیه

تور ترکیه

تور لحظه آخری مالزی و ترکیه

انواع تور لحظه آخری اعم از تور مالزی، تور تایلند، تور ترکیه، تور استانبول در شرکت ما برگزار می شود. وب سایت ما را دنبال کنید.

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۱
  • ۰

تور ترکیه

تور ترکیه توسط ما برگزار می شود. ترکیه کشوری است توریستی که جنوب شرقی قاره اروپا و نیز در شمال غربی قاره آسیا قرار دارد. این کشور 2 همسایه اروپایی و 6 همسایه آسیایی دارد و با کشور عزیزمان ایران تقریبا 454 کیلومتر مرز مشترک دارد ( مرز زمینی بازرگان ).
پایتخت جمهوری ترکیه شهر آنکارا و از دیگر شهرهای مهم آن می توان استانبول، ازمیر، آدانا، بورسا، ارضروم، قونیه، آنتالیا، وان و آغری را نام برد.
استانبول شهر مهم تاریخی، فرهنگی و اقتصادی ترکیه است که بخش مهم آن در قسمت اروپائی قرار گرفته و یکی از پرجاذبه ترین شهرهای توریستی ترکیه بشمار می آید.
تور ترکیه و یا تور استانبول جذابیت زیادی دارد. همانطور که در سایت لست تورز در مورد تور استانبول و تور ترکیه توضیح داده شده است، جمهوری ترکیه حدودا 72 میلیون نفر جمعیت داشته و حداکثر آنان شهر نشین می باشند. بر اساس تدوین اولین قانون اساسی این کشور درسال 1924، دین اسلام به عنوان دین رسمی این کشور تعیین شد؛ لیکن بدنبال اصلاحات انجام شده درسال 1928، این بخش از قانون اساسی ترکیه حذف گردید و در حال حاضر ترکیه با نزدیک به 98% مسلمان، کشوری لائیک شناخته می شود. از جمعیت این کشور تنها 2 درصد را مسیحیان، کیلیمیان وپیروان دیگر ادیان تشکیل می دهند.


زبان رسمی مردم این کشور ترکی است و تفاوت اندکی با زبان آذری دارد.
شهرهای معروف ترکیه بالاخص استانبول دارای جاذبه های توریستی بوده و افراد بسیاری از نقاط مختلف جهان در فصول مختلف سال به این کشور مسافرت می کنند.
با این اوصاف وضعیت امنیتی در شهرهای توریتسی ترکیه خیلی مطلوب نمی باشند. طبق اظهار نظر رئیس پلیس ترکیه تعداد نیرویهای پلیس متناسب با تعداد توریست ها نبوده ودر نتیجه ایجاد امنیت در تمامی ساعات شبانه روز و در کلیه نقاط برای نیروی های انتظامی این کشور مقدور و میسور نیست.

  • ۹۴/۰۳/۲۰
  • عاطفه ابوالفضلی

تور استانبول

تور ترکیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی